2 Aralık 2011 Cuma

George Best


George Best'in ne kadar büyük bir futbolcu olduğunu anlatmaya gerek yok çünkü onun için söylenen ve çok bilinen şu söz herşeyi açıklıyor; " Maradona good, Pele better, George Best".  Futbolculuğunun yanında Best'in en ünlü yanı da kadınlara ve içkiye olan düşkünlüğüdür. George Best'i daha iyi tanımak adına onun sözlerinden bir derleme yapmak istedim ve inanıyorum ki 2005'te kaybettiğimiz bu büyük adamın sözleri karşısında yüzünüzde  bir tebessüm oluşacaktır;

"Eğer biraz daha tipsiz olsaydım,Pele'nin adı dahi anılmazdı."

"Paramın yarısını kadınlara, alkole ve arabalara harcadım kalan kısmı ise boşa harcandı."

"Yedi tane Miss World ile yattığım söyleniyor ama rakam yanlıştır. Doğru rakam dörttür. Üçünü reddettim."

"1969'da içkiyi ve kadınları bıraktım.Hayatımda geçirdiğim en berbat 20 dakikaydı."

"Hayatımdaki her şeyi çalımladım, alkol hariç."

"Muhabir: Bir maçtan önce en erken ne zaman seks yaptın?
  G.Best: Galiba devre arasında yaptığım maça daha yakın bir zamandaydı..."

"Eğer bana üç kişiyi çalımlayıp 30 yarddan liverpool'a nefis bir gol atıp tribünleri ayağa kaldırmak mı, dünya güzelini yatağa atmak mı diye sorarsanız karar vermesi çok zor olurdu. Şanslı biri olarak her ikisini de yaptım ama birini 50 bin kişinin gözleri önünde yaptım."

1991'de BBC'nin prime time talk show programlarından Wogan'a konuk oldu ve program boyunca bir kaç kez küfür etti ve alkollü bir şekilde programdan ayrıldı. Best sonraları davranışından dolayı özür diledi ve her zamanki esprili bakış açısıyla ekledi " Alkolizm üzerine yapılan en kötü program oldu" 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder